Saturday, July 4, 2009

OLD EDWARDIAN BOYS DINNER

Aku bersama Wan Baharin dan Hilal makan semeja. Ternyata wan masih mengekalkan kehansoman nya. Kalau dulu masa sekolah memang wan jadi idola gang treacher methodist. Aku ni lepaih ketepi. Serupa dok kata laaaaaaaaa

Tiger Khusaini sedang menerima sumbangan peribadi dari Tiger YB Zulkifli Nordin, atas semangat Tiger Tua. Ha Ha. Turut menjadi saksi adalah Zainal Abidin @ Bochat di belakang.


Kesempatan ku hadir bersama sama kawanku di Hotel Legend Inn, Taiping untuk jamuan makan malam old boys. Sebelah siang nya KE Sports dan golf. Malam ni menarik sekali berjumpa kawan kawan lama bertanya khabar sambil mengimbau kisah lama. Ramai kawan kawan yang hadir pada malam ni. Yusof Mat Ariff, Sabri, Jalil, Wan Bahrain,Khusaini,Mat Ali,Hilal, Kak Jam, Adha, Bochat dan lain lain. Apa yang menarik aku dapat juga berjumpa YB Abdullah Sani Ahli Parlimen Kuala Langat dan YB Zulkifli Nordin Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru. Hampir 25 tahun tidak berjumpa. Memang seronok tentang cerita lama lama. Maklum lah dah makan satu kawah dan setinggal sebumbung. Selepas itu kita lepak kat A.Rahman Meridien sampai pagi kena teh tarik. Semoga semua OE akan berhimpun dan bertemu lagi pada 10hb Okt, 2009, di Kuala Lumpur. Tq for all edwardians n see u all in KKLLLLLLL.

No comments:

Post a Comment